top of page
Search
  • Writer's pictureNirit & Shiran

2020 - 2021

הרבה מתייחסים לשנת 2020 כשנה שהביאה עימה אתגרים רבים, שנה של בידוד חברתי, פחדים וחרדות, קשיים בתחומים שונים בחיים האישיים, התעסוקתיים והציבוריים.

יש האומרים שיש למחוק את השנה הנוראית בהיסטוריה, שנה שלא נוצלה כראוי, לא טסנו, לא נפשנו, לא נפגשנו, לא חגגנו, לא אירחנו, לא התארחנו, לא למדנו, לא התחתנו, לא יצאנו לפאב או מסעדה, לא עבדנו ובגדול אנחנו נוטים לראות את מה שלא יכולנו לעשות לעומת מה שכן התאפשר והגילויים החדשים שחווינו.


בילינו יותר במעטפת המשפחה הגריעינית, הכרנו מחדש את הילדים ו/או הבן/בת זוג, למדנו לשוחח מרחוק, הצלחנו להתגמש ולהיות יצירתיים בפתרון בעיות בעבודה מהבית או בתוך המשפחה, למדנו דברים חדשים על עצמנו, התפנינו לפרויקטים שחיכו לנו, השתתפנו בקורסים ובהרצאות שונים מהארץ ומהעולם דרך המסך, גילינו יכולות בתחומי יצירה חדשים (מטבח, גינון רקמה ושאר פרויקטים של DIY) ובכלל למדנו לעצור את מירוץ החיים ולחשב מסלול מחדש.

בימים אלו של סיכומי השנה שעברה וציפיות לקראת בואה של שנה חדשה, אנו רואים גוונים רבים ומצליחים למצוא את היופי בתוך הקושי של השנה האחרונה.


להיות בעל עסק בתקופת הקורונה היא משימה לא פשוטה, עסקים רבים במדינה פשטו רגל, אנשים איבדו את רכושם, חסכונותיהם ופרנסתם, חלומות נשברו ובעלי עסקים התרסקו.

רצה הגורל והמרכז שלנו - דרך החלומות - נפתח רגעים ספורים לפני פרוץ המגיפה בארץ.

פתחנו את המרכז עם חלום גדול והרבה אמונה בדרך שלנו ובעבודה שאנחנו עושות.

עברנו סגר ראשון כשהדלת נעולה והאור כבוי, זה אילץ אותנו ליצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסה. פיתחנו מה שאפשר - יצרנו תוכן, כתבנו בלוגים, הוצאנו חוברת פעילות לילדים לחגים מתוך מחשבה על יצירת זמן איכות בבית ועידוד לשיח רגשי, כתבנו סיפור ילדים להנגשת ותיווך הקורונה לילדים שפתאום נשארו בבית ללא הכנה מוקדמת, צילמנו סרטונים עם רעיונות וטיפים להמודדות בזמן הסגר, נתנו הרצאות בתחומים של תקשורת וגבולות. והשקענו את עצמינו בפיתוח המותג - דרך החלומות.

פתחנו את המרכז והתחלנו להיפגש עם משפחות ולהקים קבוצות, ותוך כדי עבודה פתאום הסגר השני הגיע. לא אמרנו נואש, הפשלנו שרוולים והשקענו ביצירתיות לצד עבודה תחת מגבלות התו הסגול.

בתום הסגר השני התחלנו לנשום, אתם התחלתם להכיר אותנו וקיבלנו תגובות חמות על התכנים שהצענו ברשתות החברתיות.

היום בסגר שלישי אנחנו עם בטחון ותחושת גאווה על שצלחנו את התקופה הלא פשוטה והאתגרים שניכרו בדרכינו בשנה שחלפה.

אימצנו את היצירתיות והיא הפכה להיות חלק מהמרכז, לצד העבודה בחדרים.


אנחנו מודות ל2020 על למידה והתפתחות אישית ומקצועית ולכם אלה שקוראים אותנו, צופים בנו בסרטונים, משתפים אותנו ברשתות, עושים לנו לייק או כותבים תגובה, ולכל מי שיוצר איתנו קשר באופן ישיר ועקיף.

מרכז דרך החלומות מאחל לכולנו שנה אזרחית נפלאה מלאה בחלומות והגשמה עצמית.

14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page