top of page
Search
  • Writer's pictureNirit & Shiran

ראש השנה 2021

ראש השנה מסמל את תחילה של שנה חדשה, זהו יום הדין ותחילת עשרת ימי תשובה. בחג זה נהוג לחשוב על השנה שעברה ולהתנקות ממנה לקראת השנה החדשה.

זהו זמן לניקיון פיזי ונפשי, כמו שאנו מנקים את הבית לקראת החג ולובשים את בגדי החג החדשים שלנו, כך גם הנפש זקוקה להתבוננות פנימית. מה טוב לי ואני מעוניינת להשאיר, על מה אני מעוניינת לוותר, ומה עושה לי לא טוב.

זה יכול להיות במחשבה על עבודה, או מנהגים שפיתחנו, התנהגויות שלנו שהיינו רוצים לשנות וגם מחשבה על האנשים שסובבים אותנו - מי מהם תומך ועוזר לי לפרוח ולהתפתח ומי מכבה אותי, גורם לי לפקפק בעצמי ולא עושה לי טוב.


בחיים אנחנו מנהלים שיחות עם עצמנו על בסיס יומי, בעיקר במצבים שליליים - כשאני מתוחה לקראת פגישה ואני מרגיעה את עצמי, כשאני מבואסת על עצמי ומלאה בביקורת ועוד. כמעט ולא קורה שאנחנו מנהלים שיחה פנימית מפרגנת עם עצמנו.

אז לקראת השנה החדשה אנחנו מזמינות אתכם לחשוב על השנה שעברה ולציין את הדברים הטובים שעשיתם, במה הצלחתם ואיפה זרחתם. התבוננו בתמונות שלכם משנה שעברה ונסו להסתכל קודם על האיזורים היפים שלכם, מה אתם אוהבים בעצמכם. חישבו על הכישרונות שלכם ואימרו לעצמכם בקול - אני מוכשרת ב…. יש לי יכולת ל…

גם אם זה ירגיש מאולץ ולא טבעי, נסו להקדיש לתרגיל זמן, כשאתם לבד וללא מסיחים והתמסרו. fake it until you make it…


נסו לפרגן לעצמכם השנה זמן איכות שלכם, להתפתחות אישית, לצמיחה ולהתבוננות. זה יכול להיות תחביב חדש, לימודים, זמן ים, מפגש עם חברה או טיפול.

שתהיה לכם שנה מתוקה

שנה של הגשמה עצמית, פרגון ואהבה


אנחנו כאן עבורכם ובשבילכם - דרך החלומות

20 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page